Skip to content
Summoners War funsite
Menu
  • Začínáme
  • Všeobecné informace
    • Budovy na ostrově
    • Přehled monster
    • Exping a skilly
    • Power-up a Evolve
    • Rune + Artifact system
    • Enchanting System
    • Awakening System
    • Fusion Hexagram
    • Buffy & Debuffy
    • Craft Building
  • PvE Content
    • Adventure Map
    • Cairos Dungeon
    • Secret Dungeon + Hall of Heroes
    • Trial of Ascension
    • Rift of Worlds
    • Dimension Hole
    • Dimensional Rift + World Boss
    • Repeat Battle
  • PvP Content
    • Sky Arena + World Arena
    • Obchody a budovy
  • Zajímavosti
    • Přehled reviverů
    • Speed + Atk Bar
    • Harmful Effect Rate
    • Accuracy & Resistance
    • Propočet damage
    • SWARFARM
  • Novinky a Eventy
Menu

Buffy & Debuffy

Ve hře se tomu říká Beneficial & Harmful Effects. Buff (Beneficial) a Debuff (Harmful) je kratší a významově stejné.

Buffy jsou modré ikonky nad zelenými lištami vašich monster a debuffy jsou červené ikonky.
Buffy slouží k posílení monster a debuffy se jej snaží oslabit. Buffů i debuffů může mít monstrum na sobě maximálně 10. Platí v PvE i v PvP.

Buffy:

Increase ATK: Zvýší targetu Attack Power o 50%.

Increase ATK SPD: Zvýší targetu Attack Speed o 30%

Increase DEF: Zvýší targetu Defense o 70%.

Immunity: Target dostane imunitu proti debuffům (platí i na snížení Atk Baru).

Reflect DMG: Target vrátí 30% z příchozí damage útočníkovi, jakmile na target zaútočí.

Increase CRI Rate: Zvýší targetu Critical Rate (šanci) o 30%.

Recovery: Targetovo HP bude vyléčeno o 15% na začátku kola.

Shield: Štít absorbuje určité množství příchozí damage.

Counter: Pokud bude na target zaútočeno, target oplatí útok. Damage bude 75% z jeho celkového Atk Power (pozn.: použije vždy první skill).

Invicible: Target získá štít, který nepropustí žádný damage.

Increased CRI Resist: Targetu sníží šanci na získání Critical Hitu o 50%.

Endure: Targetovo HP nepůjde pod hodnotu 1, pokud na něj bude zaútočeno.

Defend: Caster může na target hodit tento štít, který propustí 0 damage. Caster utrží 50% z přichozí damage do targetu, a taktéž Caster skillu oplatí útočníkovi útok (counterattack prvním skillem).

Shield z runy: Majitel rune setu ,,Shield“ vytvoří na začátku kola všem spojencům 15% štít (z HP majitele setu). Štít se sčítá, pokud má majitel více než 1 set.

Soul Protection: Target bude oživen s 30% HP, jakmile zemře.

Threat: Nepřítel může utočit pouze na castera buffu Threat (podobné jako provoke). Majitel buffu bude inkasovat o 15% nižší damage.

Vampire: Target si vyléčí HP o 20% z udělené damage.

Debuffy:

Stun: Target bude omráčen a nebude moct v dalším kole útočit.

Freeze: Target bude zmražen a nebude moct v dalším kole útočit.

Decrease DEF: Targetu bude snížena Defense o 70%.

Decrease ATK: Targetu bude snížena síla útoku o 50%.

Continuous DMG: Targetovo HP bude v příštím kole sníženo o 5% z jeho MAX HP (ignoruje DEF).

Decrease ATK SPD: Targetův Attack Speed bude snížen o 30%.

Sleep: Target bude uspán a nebude moct v příštím kole útočit. Pokud bude na spící target zaútočeno, ihned se probudí.

Increase Glancing Hit Chance: Targetu bude zvýšena šance na Glancing Hit (opak Critical) o 50%. Glancing Hit sníží příchozí damage o 30% a pokud útočí do nevýhodnýho atributu, snížení bude o dalších 16%.

Unrecoverable: Targetovo HP nebude moci být vyléčeno.

Bomb: Jakmile se Bombě sníží číslo na 0, vybouchne, způsobí damage a může udělit omráčení. Damage ignoruje DEF, síla bomby je propočtena na casterův Attack Power. Šance na stun je vypočtena na základě casterovo Accuracy (přesnost) a targetův Resistence (odolnost).

Provoke: Target bude moct útočit pouze prvním skillem do castera, který provoke udělil.

Beneficial Effect Blocked: Target nebude moci dostat žádný buff.

Silence: Targetovy skilly (které mají cooldown) budou znepřístupněny (pasivní skilly se nepočítají).

Brand: Target bude dostávat o 25% větší damage.

Oblivion: Pasivní skilly budou zablokovány.

Harmful Effect Removal Blocked: Targetu nebude umožněno odstranit debuffy, pokud bude mít tento debuff na sobě. Nejprve musí být odstraněn tento debuff, ale ostatní na targetu zůstanou. Teprve potom se mohou odstranit ostatní debuffy.

Suppression: Targetovo HP bude sníženo o 50% z jeho MAX HP, pokud target užije skill na cooldown a tomuto skillu se maximální cooldown zvýší o další 3 kola. Suppression se odstraní, jakmile se efekt aktivuje.

Aktualizace:
- Navýšen maximální level na 100
- Maximální energie 300
- Repeat Battle zvýšen z 10x na 30x
- Monstra ve storage lze upravovat v hlavním přehledu monster bez přesunu.
- Sealed Shrine doplněn o nový úložný prostor

  • Summoners War:
  • mobilní aplikace
  • from Com2uS
  • mnoho PvP
  • a ještě víc PvE

Užitečné odkazy:
Com2uS SW
Google Play
App Store
SWARFARM
SW Wiki
SW INFO
SW Database

  • Guild search
©2025 Summoners War funsite | WordPress Theme by Superbthemes.com