Dnešní článek věnuji matematice (nikdy mi nešla, ale snad se doberem dnes k výsledku). Všechny skilly se vážou na určitý staty monster. Drtivá většina na ATTACK, ale některá například na MAX HP, SPD či kombinace dvou a podobně.
Na stránce SWARFARM se můžete podívat na vzorce všech skillů u monster.
Chtěla jsem vědět jak to funguje, takže si to dneska předvedeme na 2 příkladech. Jeden příklad bude brán z nat-5 Teshara (Wind Phoenix) a druhý příklad bude nat-5 z Fusion Hexagramu Veromos (Dark Ifrit). Je důležité před propočtama ještě zmínit, že další roli v rovnici hraje síla budov z Glory Shopu a celkový DEF daného monstra, do kterého útočíme. Dále také to, že výsledné hodnoty jsou i tak průměrné a dmg se může lišit. CRITICAL HIT se potom připočítává už z výslednýho DMG (podle toho, kolik procent monstrum má). GLANCING HIT naopak sníží přijatý DMG o přibližně o polovinu. (Šanci na glancing hit vidime často u proti-elementu nebo pokud mají monstra debuff na sobě – šanci na glancing hit).
Poznámka: Článek byl psaný už dávno, takže aktuální staty Teshara a Veromose mám již jiné, a využila jsem tenkrát naschvál slabšího účtu, kvůli absenci budov z Glory Shopu (ještě nebyly hotové, takže jsem je nemusela započítávat do rovnic). Nechtěla jsem vzorce počítat znova po přepsání článku na tento web, takže jsem nechala původní matematiku, když jsem to psala tehdá na blog.cz.
Testování Teshara:

U Teshara budeme testovat propočet skillu na attack (Arcane Blast) a propočet skillu na attack a aktuální HP nepřítele (Lightning Nova). Toto byl aktuální Teshar na mém slabším účtu a skilly už měl na max přes devilmony. Budovy z Glory Shopu není potřeba započítávat do rovnice.

ARCANE BLAST:
Tesharův attack činí 2744 (1098 + 1646).
Skilly má na max pomocí devilmonů, takže připočítáme 3x +10% nárust damage.
4,2 + 0,1 + 0,1 + 0,1 = 4,5
Výpočet: 4,5 x 2744 = 12348 by měl být výsledný RAW* damage skillem Arcane Blast.
*RAW= tím myslím, že nemá žádný buff na attack/crit rate, nepřítel nemá def break,
nejsou aktivovaný Critical ani Glancing Hity, nejsou započítané staty navíc z budov za GP a
element je neutrální.
Mrknem na výsledek, který jsem pořídila na Garen Forest, v první cestě v normální obtížnosti, protože u tohodle výsledku se počítá s tím, že testovaný enemy má DEF 0 (což mobka má učitě víc, proto tahle volba, aby byl def co nejmenší a dmg se co nejvíce přiblížil výpočtu).


LIGHTNING NOVA:
Jak již víme, Tesharův attack činí 2744 (1098 + 1646)
Skilly má na max pomocí devilmonů, takže připočítáme 2x +10% nárust damage.
4,0 + 0,1 + 0,1 = 4,2
Výpočet: 2744 x (4,2 x 1 + 5) = 2744 x 9,2 = 25244,8 by měl být RAW* damage skillem Lightning Nova.

*RAW= tím myslím, že nemá žádný buff na attack/crit rate, nepřítel nemá def break,
nejsou aktivovaný Critical ani Glancing Hity, nejsou započítané staty navíc z budov za GP a
element je neutrální.
Mrknem na výsledek, který jsem pořídila na Garen Forest, v první cestě v normální obtížnosti, protože u tohodle výsledku se počítá s tím, že testovaný enemy má DEF 0 (což mobka má učitě víc, proto tahle volba, aby byl def co nejmenší a dmg se co nejvíce přiblížil výpočtu).



Testování Veromose:
Budem testovat oba Veromosovy skilly, jeden na attack a spd (Mega Smash) a jeden na attack a max HP (Super Crush). Skilly přes devilmony má už na maxu.